Getting your Trinity Audio player ready...

I fredags afholdt dommeren og de to boligdommere i retssagen telefonretsmøde. De endte med at blive enige om, at chikane-delen bliver en del af de kommende retsmøder. Retsmøderne skal ubetinget også stadig omhandle larm fra spektaklets nu heldigvis lukkede violinbyggerværksted! Modparterne håber på, at chikane kan blive det eneste omdrejningspunkt, så de slipper for at stå til ansvar for deres mangfoldige løgne om blandt andet opdigtede lydprøver.

Man kan anskue dommernes afgørelse i forhold til chikane-delen fra to vinkler.

Det er først og fremmest ærgerligt og lidt krænkende, at de tre dommere først så sent i forløbet beslutter, at chikane gerne må være en del af retsmøderne. Det sene tidspunkt betyder nemlig, at jeg og min advokat slet ikke får mulighed for at fremkomme med nogen som helst af mine mange beviser for den omfattende chikane, mobning og hetz, det larmende, magtsyge spektakel har udsat mig for helt siden 2021.

Spektaklet har i ledtog med sin advokat sågar begået dokumentfalsk og har forfalsket bevismidler for at kunne påstå, at jeg eller mine vidner skal have begået hærværk på døren ind til hans kælderlokaler?!

Udover det ærgerlige og lidt krænkende i forhold til inddragelsen af chikane-delen, så kan det være positivt og yderst gavnligt rent faktisk at få belyst, AT det er spektaklet, der har chikaneret, mobbet, stalket og karaktermyrdet mig!

Dét, at spektaklet endda er gået skridtet videre og har begået dokumentfalsk for at få ram på mig, det tæller med i den samlede pulje.

Det er kriminelt og ulovligt at forfalske et dokument! Når det er et dokument, der endda er fremlagt som bevis for Retten, så er sagen endnu mere alvorlig!

Siden jeg tillod mig at klage over spektaklets evindelige værkstedslarm, er jeg blevet udsat for mangt og meget. Min tilværelse i og omkring boligområdet har ændret sig drastisk. Jeg lever ikke en afslappet tilværelse, hvor jeg kan færdes frit omkring uden at skulle bekymre mig.

Spektaklet har siden 2021 gjort alt, hvad han kunne for at få ram på mig. Han har bagtalt mig, spredt meget grimme, usande og ødelæggende rygter, han har opfordret andre til også at behandle mig ”mindre godt”, han har anklaget og beskyldt mig for forskelligt, han har injurieret mig og har endda også inkrimineret mig.

Jeg har holdt spektaklets og samleverens hetz, chikane og mobning ud i flere år på nuværende tidspunkt, og jeg udviser stadigvæk tålmodighed og udholdenhed. Jeg bliver til stadighed straffet for, at jeg har tilladt mig at holde på min ret.

Jeg bliver dog ikke ved med bare at tage imod!

Jeg vil have retningslinjerne kridtet op, så spillereglerne bliver ens for alle parter!

Hvis dommerne i Retten mener, spektaklets nedrige adfærd og beskidte tricks er acceptable, så må det betyde, at jeg også fremover er nødsaget til at spille spillet ligesom spektaklet.

Helt fra starten af har jeg sørget for at argumentere, dokumentere og forholde mig sagligt. Jeg har påpeget sandheden, og jeg har henholdt mig til gældende danske lovgivninger.

Modparterne derimod… De benytter helt andre strategier…

Spektaklet, Alboas ansvarlige, spektaklets advokat og boligforeningens advokat – de lyver, bedrager, truer og forfalsker dokumenter!

Naturligvis hverken kan eller vil jeg leve resten af mit liv som en omvandrende målskive!

I flere år har jeg været nødsaget til at gardere mig med lydoptagere, videooptagere og overfaldsalarmer. Jeg blev angrebet på forskellig vis af mange forskellige i boligområdet, der havde troet på spektaklets og samleverens ødelæggende og komplet usande rygter om mig. Jeg har grædt og været bange, jeg har holdt mig i hjemmet af frygt for at gå ud, jeg har måttet ændre hele min hverdag og mit liv, fordi spektaklet har gjort mig til en udsat. Jeg er så at sige i skammekrogen, fordi jeg har lagt mig ud med spektaklet, som er et mangeårigt bestyrelsesmedlem i boligområdet, som samtidig er nøgleansvarlig. Jeg er udskammet, og spektaklet har sammen med samleveren opdigtet en masse om mig, som for mange i boligområdet desværre er blevet en ny ”sandhed” om mig.

Alle og enhver kan nok holde til en hel del i en begrænset tidsperiode. Men det skal ikke vare resten af livet, og på et tidspunkt trækker man en streg i sandet. Når man presser citronen nok, så vil selv det mest tålmodige og rolige menneske bide fra sig og give igen.

En foreslog mig at bruge boomerang-metoden. Jeg måtte spørge ind til, hvad det er. Vedkommende forklarede: Spektaklet har i årevis behandlet dig utroligt dårligt. Han udsætter dig for alt muligt, og det virker ikke til, at der er en stopklods. Senest har han endda ændret tid og dato i et dokument ind til Retten for at anklage og mistænkeliggøre dig. Boomerang-metoden betyder, at når han udsætter dig for noget, så skal det ramme ham selv lige så hårdt.

Jeg kan godt følge vedkommende i, at spektaklet nok er nødt til at mærke smerten og frygten på egen krop, før han fatter, hvad det er, han udsætter mig for. Jeg kan dog ikke få mig selv til at skride til at udsætte et andet menneske for noget så ukristeligt, som spektaklet ad flere omgange har udsat mig for!

Spektaklet siger på en af de førnævnte lydoptagelser, at jeg er pacificeret i det danske retssystem?! Der er ingen tvivl om, han føler sig hævet over mig… Han har en følelse af at være fuldt ud berettiget i alt, hvad han foretager sig…

Men han er på ingen måde hævet over mig! Han er på ingen måde berettiget! Spektaklet må ligesom enhver anden heller ikke bryde loven! Hans moralske kompas gik vist i stykker mange år, før jeg mødte ham, så moral og etik er ikke noget, han spilder mange minutter på…

Én ting er, at han er vred over, jeg ikke vil finde mig i at høre på hans evindelige værkstedslarm. Ligeledes er han uden tvivl fortørnet over, at jeg kan bevise, hvad han i virkeligheden er for en type. Men at han kan finde på ud af det blå at dømme mig psykisk syg og forsøge at få mig tvangsindlagt og tvangsmedicineret for, at han skulle kunne få lov til at larme videre i sit værksted, det er sygeligt, ondskabsfuldt og helt afsporet!

I forhold til renoveringerne så er vi i opgangen i gang med den anden uge nu. Man må sige, det er et effektivt arbejdshold, der er hyret til opgaven. Klokken 7:30 i morges rykkede de ind og gik i gang. Omkring klokken 10:00 havde de allerede nået både at afskærme yderligere i forhold til asbest og støv og tage toiletter, håndvaske samt radiatorer ud af de seks store lejligheder i opgangen. Det er dygtige folk, der tydeligvis har tilegnet sig en rutine gennem tiden. De knokler løs, og først klokken 16:30 holder de fyraften. Stadig ros til dem herfra.

For tiden arbejder Alboa på at løse en opgave i forhold til vaskerierne i boligområdet. Der må være tale om et relativt omfattende problem, for det tager tid for boligforeningen at undersøge sagen og løse udfordringen.

Allerede for lang tid siden bemærkede jeg, at mine vaskeriregninger virkede til at være noget højere end mit reelle forbrug.

I januar 2024 bad jeg om at få tilsendt udspecificerede regninger for oktober, november og december i 2023. Ved at gennemgå regningerne kunne jeg konstatere, at der var flere uoverensstemmelser. Der var påfaldende mange 60 graders vaske…

Jeg har siden holdt et ekstra skarpt øje med, hvilken vaskemaskine jeg har brugt og hvornår. Ligeledes har jeg dokumenteret, hvor mange grader jeg har vasket på.

Der tegner sig et mønster af, at jeg flere gange er blevet opkrævet for en 60 graders vask i stedet for en 30 eller en 40 graders vask.

Der er gået nogle uger, siden jeg henvendte mig om problemet i denne omgang. Den 1. august skrev ejendomsfunktionæren til mig, at han havde videresendt min mail med forklaring og dokumentation til Alboas support hos Electrolux. Han lovede mig at vende tilbage, når han hører fra dem. De undersøger nok sagen grundigt, og det kan tage tid.

I sidste uge skrev jeg til Alboa og anmodede om at få tilsendt udspecificerede vaskeriregninger for januar, februar, marts, april, maj, juni og juli 2024.

Intet er blevet tilsendt endnu, men det er nok lige på trapperne.

Siden jeg henvendte mig om uoverensstemmelserne i opkrævningerne, så har jeg ikke længere selv indblik i min regning på mit login – midlertidigt i hvert fald.

Min formodning er, at Alboa og Electrolux har opdaget en længerevarende, teknisk fejl. Det tager tid at rette op på sådan noget. Jeg og eventuelt øvrige lejere skal også have refunderet, hvad der er betalt for meget. Måske er det kun to eller tre kroner ekstra pr. vasketur, men det løber op i det lange løb.

På min forside i bloggen har jeg skrevet, at jeg vil kæmpe for retfærdighed – både for mig selv og for andre. Det står jeg fuldt ud ved!

Forleden henvendte en beboer fra boligområdet sig til mig med et ret alvorligt problem, som jeg er i gang med at prøve på at hjælpe med. Jeg er sørgeligt nok langt fra alene om ikke at blive behandlet, som jeg burde blive behandlet.

På bloggens forside har jeg ligeledes skrevet: Mit håb er, at min blog kan få folks øjne op for, at der er noget galt, og jeg håber på, at mine skrivelser kan redde andre fra at blive udsat for en lignende behandling.

Nogen skal turde råbe op og påpege det forkerte, ulovlige og uretfærdige! Ellers er der aldrig noget, der ændrer sig!

Næste blogindlæg kan læses senest på mandag, den 26. august 2024.

Tak, fordi du / I læste med og muligvis er med til at sprede budskabet og gøre en forskel.